Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Ego Dog's - 25 juli 2011 16:15

Hejhej!


Jag tycker att Silver är ett fint namn, när vi bestämde att ja silver skulle heta så, så sa mamma att jag kommer att kalla honom för Sillen,  aldrig sa jag. Men titta så det blev.  Undra varför man nästan alltid hittar på ett fult smeknamn att säga?? hum Som Wilma min äldre pumi hon kallas ju för pillmo imellan åt.. Pillmo inte heller speciellt fint. men men!


Johanna det du sa om att hon springer iväg och gömmer ben.  Det har jag aldrig sätt på Silver, Men Wilma hon har gjort det hela tiden från att hon var valp. (Akta dig, snart har du märgben under kudden) ;D   Hon har alltid med sin belöning under träning sprunigt iväg med sin köttbulle, och grävt ner den. Sen kommit tillbaks till mig, gjort det hon ska fått sin belöning.. och där sprang hunden iväg igen.  Dock inte längre i samma bemärkning.. hon har blivit lite hungrigare nu!


Snart är det Pumiträff, något jag verkligen ser framemot!  Hoppas vädret är med oss!

Ovido - Quiz & Flashcards