Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Ego Dog's - 15 juni 2011 22:13

Hej igen! Nu har jag bott i Boliden i snart 2 veckor.

   

 Jag har börjat få igång Cilla i lite mer lek. Matte säger
att jag blir alldeles för uppvarvad ibland när jag leker, och då lägger hon mig på
rygg i sitt knä och ger mig magmassage. Idag somnade jag när hon gjorde så:)

Jag har följt med Matte på hennes kontor och då passade
vi även på att stadsträna. Det var lite spännande med allt folk, men för en
Pumi från storstan, så var det inte så farligt. Jag är en ganska cool tjej, det
säger i alla fall Matte!

Jag har börjat trivas i bilen, jag och Cilla delar lika på utrymmet där bak. Idag somnade jag i bilen och missade därför att Matte och lillmatte var in på ett Cafe och fikade, det var ju lite dålig tajming av mig faktiskt. Men jag var så väldans trött, för vi hade varit på lillmattes skolavslutning, och jag tror att jag lyckades hälsa på ALLA som var där.

På tal om sommarlov. Jag trodde att jag också skulle ha det, men idag hörde jag Matte säga att jag ska börja valpskola i slutet av juli! Nåja, det går säkert bra. Jag brukar se på när Cilla tränar och ibland brukar jag också försöka delta i hennes lydnadsmoment. Jag är redan ganska säker på Sitt och att springa till Matte då hon kallar på mig, för då får man både beröm och godis! Matte säger att jag är duktig och lättlärd, så jag siktar på att bli kursetta!!!

Over and Out:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards