Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Ego Dog's - 9 juni 2011 22:38

Jag ska beställa halsband till alla mina hundar med brodyr med texten Ego Dog's är det nån mer som vill ha ett halsband till er hund?? Eller med nån annan text?? Kostar 100 + ev frakt.

Av Ego Dog's - 9 juni 2011 21:42

Jag tror säkert att Vidars pajer var goda, men den fyllda kalkon som jag fick serverat vid mitt kennelbesök...den var obeskrivligt smakfull:) Till maten serverades det även valfri dryck inkl vin!En äppelpaj som efterrätt blev pricken över i:et.Jag tror därför att jag hade turen att dra högsta matvinsten av oss valpköpare:)Kram från Kicki och Khira.

Av Ego Dog's - 9 juni 2011 12:18

Nu är det dags för utmaning så våra läsare kan få lära känna oss lite mer! Svara på följande frågor i ett eget blogginlägg.... Skriv din valps namn som överskrift...


Varför valde du just rasen pumi?


Varför valde du just en valp ur den här kombinationen?


Vad är det tänkt att du ska göra med din hund?


Vad är det första du lägger vikt vid i din träning?


Vad tror du kommer bli svårast i träningen?


Lycka till!   



Av Ego Dog's - 9 juni 2011 07:58



Silver och jag har börjat en valpkurs för kennelmammi Emma!  Vi har varit på en omgång tillsammans och jag tycker han var kanon duktig.. han kämpade på till slutet fast han var riktigt trött. Inte nog med de, direkt efter kursen fick han springa omkring och leka med hans fina syster Tindra! 

Nu börjar han lära sig sitt namn väldigt bra.. och nu har vi även börjat med sitt och ligg, han förstår fort och det är riktigt roligt att träna med honom! Han både älskar godis och kamplekar!  


/ Katta

                                                  

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards