Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Ego Dog's - 25 januari 2015 16:31

Lagom tills att Skurt blivit 11 veckor måste jag ju nu presentera honom. Han kom verkligen in i mitt liv som den lilla virvelvind han är och jag ser fram emot allt vi har framför oss tillsammans. Han kanske inte var den mest välplanerade valpen, men sugen har jag varit sedan jag såg att Yeba och Aramis blev parade - och jäklar vad rätt det känns nu! 

Jag som skriver heter Ramona och har sedan tidigare en äldre pumitik (Puma), en ung border collietik (Bliss). Jag bloggar även på min egna hemsida puminpuma.weebly.com - där jag troligen kommer att uppdatera lite mera, även om Skurt. Hur som helst - jag och Skurt kommer troligen att pyssla mestadels med agilityn, men så kommer han även att få prova på och tävla i lydnad, freestyle & drag + att jag äntligen kommer få prova på det här med utställning! Kommer bli otroligt spännande att få uppleva allt detta med Skurt (som är min första hane, spännande nog) och jag ser fram emot varje ögonblick som vi kommer att få dela tillsammans! 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards