Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Ego Dog's - 27 oktober 2011 08:08

Hejsan


Nu är Silver anmäld till My dog, både lördag och söndag. Även Sixten, Exa och Tindra ska ska ställas där oxå vad jag vet! Ska bli jätte roligt att vara med och heja ( För jag ställer ingen hund inte)  Men heja ska jag göra för fulla muggar! Jag hoppas att några av de andra valparna kan anmäla oxå och komma så man får se de andra oxå! Tindra, Exa och Sixten träffade vi på Pumiträffen så vore jätte kul att träffa dom andra oxå!  


Silver är en pojke i sina bästa dagar. Han röjer och står i. Och en roligare hund att träna med får man leta efter!

Jag har inte kommit så långt med honom, jag har fokuserat mycket på att bara vara i vardagen och kunna koppla av på olika ställen och även mycket inkallningar, så det ska funka utan problem att ha mina fina lösa!  Vardagen känns viktig att den funkar, för annars är det inge roligt om man konstant ska behöva rätta sin hund i allt den gör fel i vardagen. 


Men har börjat med sitt, stanna, ligg och även lite konster.  Han älskar att leta saker jag gömmer i skogen.. och vilken nos han har. Han är grym!  

Ltie från oss..  Ha det bra!



Ovido - Quiz & Flashcards